
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
§ 1 Postanowienia ogólne
1. Organizatorem programu jest Sprzedawca
2. Program Lojalnościowy obowiązuje przez czas nieokreślony.
3. Program obowiązuje w Sklepie
4. Celem programu jest nagradzanie klientów poprzez możliwość zdobywania punktów za zakupy produktów w Sklepie.
§ 2 Definicje
Sprzedawca – 4ZOO sp. z o. o. z siedzibą pod adresem UL. MARSZ. JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 61, 24-100 PUŁAWY, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego - rejestru przedsiębiorców przez SĄD REJONOWY LUBLIN-WSCHÓD W LUBLINIE Z SIEDZIBĄ W ŚWIDNIKU, VI WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SĄDOWEGO, pod nr KRS 0000822115, NIP 7162828313, nr REGON 385210934, kapitał zakładowy 5000,00 zł.
Sklep – sklep internetowy Syta Micha - Polska marka karm, przysmaków i gryzaków prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://sytamicha.pl.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Kontrahent - osoba fizyczna lub prawna współpracująca ze Sprzedawcą na ustalonych warunkach.
Kupujący - Kontrahent i Konsument dokonujący zakupów Sklepie Sprzedawcy.
§ 3 warunki udziału w programie
1. Uczestnikiem programu może być zarówno Konsument jak i Kontrahent. Udział w Programie Lojalnościowym jest dobrowolny.
2. Kupujący rejestrując konto w Sklepie bierze udział w Programie Lojalnościowym
§ 4 Działanie Programu Lojalnościowego
1. Kupujący zdobywa punkty przypisane do każdego produktu. Ilość punktów widoczna jest przy cenie produktów w zielonym kółku.
2. Punkty można wymieniać na produkty znajdujące się w zakładce "Produkty za punkty".
a.) Ilość potrzebnych punktów do wymiany jest widoczna przy produkcie.
b.) Po wymianie punktów do wybranego produktu zostanie naliczona opłata 0,01 zł.
3. Punkty są przyznawane tylko dla zamówień z formą płatności:
a.) w przypadku Konsumenta:
- przelew natychmiastowy
- BLIK
- Karty płatnicze
- Google Pay
b.) w przypadku Kontrahenta
- przelew natychmiastowy
- BLIK
- Karty płatnicze
- Google Pay
- kredyt kupiecki
- przelew tradycyjny
4. Punkty zostają przypisane do konta w momencie opłacenia zamówienia przy pomocy formy płatności wymienionych w §4 punkcie 3 podpunkcie a.).
5. Punkty zostają przypisane do konta w momencie opłacenia zamówienia przy pomocy form płatności:
- przelew natychmiastowy
- BLIK
- Karty płatnicze
- Google Pay
oraz w momencie terminowego opłacenia faktury z kredytem kupiecki.
6. W przypadku anulowania zamówienia, zwrotu lub nieopłaceniu w terminie faktury przyznane punkty zostaną odjęte z konta lub nie zostaną do niego przypisane.
7. Jednorazowo można wykorzystać nielimitowaną ilość punktów.
